antjevanostaden.reismee.nl

Op weg naar een nieuw avontuur

Twee jaar geleden zat ik nu in Tanzania. En ik denk er nog graag en vaak aan terug. Nu zit ik, veel sneller dan gedacht, weer op Schiphol. Nu om naar Malawi te gaan. De vorige keer kreeg ik van veel mensen te horen. Wat knap dat je dat durft. Er op terug kijkend weet ik niet wat er zo eng was. Maar nu zit ik weer met knikkende knieën op mijn vliegtuig te wachten. De afgelopen dagen heb ik meer dan eens te horen gekregen, "Wat knap dat je dat durft. Zo alleen verweg op vakantie gaan." Maar ik durf niet echt meer. Alleen terug gaan is geen optie. Alles is geboekt en betaald. Dus komt 1 van mijn belangrijkste goede kwaliteiten me nu goed van pas. Namelijk: doorzetten. En hoogst waarschijnlijk kijk ik over 2 maanden ook op dit avontuur terug met een gevoel van waarom was je in hemels naam zo zenuwachtig.


Reacties

Reacties

Tante Wilma

Ik ben trots op je hoor.
Vergeet vooral ook niet om te genieten.

Astrid

Dat gaat zeker gebeuren, veel mooie ervaringen opdoen nieuwe inzichten krijgen en mooie en ook minder mooie dingen zien en ontdekken.

Veel plezier vooral, ik lees als nieuwsgierig aagje mee.

Groetjes van eenderde van een anenasje

Marian coenders

Zo wat goed van jou zeg
Een hele mooie reis gewenst
Geniet er van

Meike

Ga ervan genieten! en maak natuurlijk veel foto's voor je nichtje! Ik ben trots op je!

Sjef

Wij komen nu langs Schiphol. Even zwaaien dan maar en fijne vakantie.

Ilona

Ik wens je een mooi avontuur toe. Geniet ervan en houd ons maar op de hoogte. Tot snel. ?

Anke

Een leuke tijd Antje.

Marloes Jonkman

Heel veel plezier en succes met je avontuur?

Gaston Stabel en Corry van Gool.

Zag je bericht op facebook ga met je mee kijken .

Lida Breedvelt

Natuurlijk gaat het lukken en een prachtige reis worden! Zenuwen horen er in het begin altijd bij voor het onbekende hoor. Heel veel plezier en geniet van alle nieuwe dingen om je heen!! Ik blijf je volgen, leuk!

Dennis

Ieder begin is spannend, alleen maar goed dat je doorzet
Veel plezier en een mooie tijd toegewenst.
En ik ga je hier zeker weer volgen bij dit avontuur van je.

Brigi

jammer van al t werk hier voor de vizum als t daar niet geaccepteert word.ik zou er zeker hier een klacht over indienen en je geld terug vragen.

sjef

Zo je hebt een hele achterban die je volgt. Hele fijne periode en uiteraard volg ik je van dag tot dag. Ondek de mooie dingen van het leven in het donkere Afrika. Heel benieuwd naar je verhalen en foto's.

Janneke

Zet hem op Antje! Ik vind je nu al een echte held, weet niet of ik dit in mijn eentje gedurfd zou hebben.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood