antjevanostaden.reismee.nl

Plannen zijn er om aan te passen.

Vanmorgen eerst naar de kruipers dam contact gezocht met Brendon. Een van managers. Maar hij is van amerikaanse komaf dus kan met hem beter in het Engels communiceren. Ik heb bij hem een paar speelmatten besteld om te doneren. Want degene waar de kruipers nu op zitten valt half uit elkaar.

Daarna hebben we met de grotere kinderen in het park gespeeld. En dan terug naar de kruipers. Het meisje wat me gisteren niet los wilde laten wilde deze morgen niets van me weten.

Terwijl de kruipers sliepen, ben ik naar het revalidatiehuis gegaan en heb een paar handgemaakte manden gekocht. En toe bleek maar weer hoe slecht ik ben in onderhandelen over een prijs.

Smiddags eerst even in de keuken geholpen met rode bieten snijden, daarna een kort bezoekje bij de baby’s en dan tot het einde met de 3 oudste groepen buiten gespeeld. Om ongeveer 17.10 ging de rest naar binnen en wilde ik mijn tas in het kantoor ophalen. Maar ik was te laat. Hij was al op slot. Dus maar even aan Brendon die op het terein woont gevraagd de deur te openen. Want ik had wel wat geld op zak. Maar wilde mijn overige spullen toch ook graag meenenen. Dus omdat het zolaat was de plannen maar aangepast en helemaal met de dala dala terug gegaan.

Met z’n alle gegeten. Er was er maar 1 afwezig en met de 2 nieuwe dames erbij waren we met 12 mensen aan tafel.

Nu even de blog plaatsen en dan misschien nog een film kijken of vroeg naar bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood