antjevanostaden.reismee.nl

Geluk zit in een klein eitje ;)

Vandaag eerst wat uitgeslapen en toen rustig ontbeten en dan naar de stad.

In de stad eerst naar de stoffenmarkt gelopen dan met een piki piki naar de klok touwer waar de bank bij in de buurt is. Marleen wilde geld trekken. Dan naar een goede bakker voor brood voor Annemiek en mij en de telefoon winkel voor Annemiek. Ik heb het ook al een keer gehad dat mijn telefoon dienst weigerde terwijl er nog genoeg MB moest zijn voor internet.

Dan naar de Massai markt opzoek naar souveniers en met de Dala dala naar de 2de hands markt om te kijken of ik een speelkleed kon vinden. Dit omdat het kleed waar de kruipers op buitenspelen ver is versleten en het me leuk leek om een speelkleed te doneren. Maar helaas nog niet gelukt.

Vervolgend op de weg terug naar huis nog even boodschappen gedaan.

Savonds zijn we met bijna heel de groep uit eten geweest. Ik heb een lokaal gerecht op dat lijkt op ommelet. Waarin groente gebakken is in ei. Zo is in dit gerecht friet gebakken in ei. Het was lekker. En ik ben blij dat ik niet de kip massala had die verschillende andere hadden heb genomen want die was zeer pittig. En zeker nu ik een dag later 1 van de weinige ben zonder buikpijn en diaree.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood