antjevanostaden.reismee.nl

Geef maar beestjes ;)

Eerst weer de kruipers, en dan met de ouderen naar de speeltuin. Hier wilde ik ook weer wat foto’s maken. Ik heb er 2 even mee laten spelen. Maar toen ze er ruzie om gingen maken heb ik hem afgepakt en hoog in een boom gehangen. Hierdoor was ik natuurlijk de kwaaie. Dat voelde niet zo fijn maar ik wilde niet dat mijn camara stuk ging dus hun eigen schuld. Al begrepen ze het niet.

Bij terugkomst heb ik de kruipers eten geven, en ben vervolgens zelf uit eten geweest. Er is een resturantje een eindje verder op dat wordt gerund door mensen met een beperking. Bij terugkomst waren mijn huisgenoten al vretrokken en sliepen de kruipers nog. Dus ben ik naar de baby’s gegaan en daar ben ik gebleven tot 17.00 uur. Er is een baby dat geadopteerd gaat worden door Nederlandse mensen. En hij wilde niet slapen dus heb ik uren tegen hem in het Nederlands zitten praten en zingen tot die enindelijk sliep. Maar toen waren de andere baby’s ondertussen uitgeslapen dus ben ik overgestapt op engels kletsen.

Omdat er dit weekend 2 naar huis gaan zijn we met z’n alle uit gegaan. Eerst hebben ze in de lodge ingedronken. Niet iets voor mij. Ook het uitgaan duidelijk niet. Nu weet ik weer waarom ik in Nederland ook niet uit gaat. Je moet roepen om met elkaar te praten, door de rook deed mijn keel zeer en in Afrika zijn er dan ook nog eens de mannen die allemaal om je heen hangen. Zelf heb ik geen aanzoek gehad maar er was er een die Annemiek probeerde te versieren en toen ze hem beleefd weigerd. Kwam die bij mij proberen of ik een goed woordje voor hem wilde doen en toen nog bij een andere van onze groep.

Reacties

Reacties

cobi dijkstra

Leuk om allemaal te lezen Antje. Wat een ervaring zeg.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood