antjevanostaden.reismee.nl

Te eten uitgenodigd

Weer gestart bij de kruipers. Eten geven, spelen en dan naar bed. Daarna met de oudere kinderen naar de speeltuin. Vandaag werd ik door de nannies van de kruipers uitgenodigd om een kop thee mee te drinken en kreeg ik brood aangeboden. Ik heb een klein beetje op. Maar had al veel ontbeten, omdat we mandazie hadden gekregen. Dit is een soort oliebol. Heel lekker maar ook heel machtig. Daarna ben ik achter de oudere kinderen aan gegaan en heb wat met ze gespeeld. En daarna terug naar de kruipers. Eten geven, spelen en weer naar bed bregen.

Smiddags eerst even bij de baby’s gekeken en daarna terug naar de kruipers die bij de oudere kinderen mochten gaan spelen. Immers eigenlijk horen er van de 6 baby’s al 4 door te gaan naar de kruipersgroep. Dit omdat ze meer zijn dan 6 maanden. En van de Kruipers horen er 4 door te gaan naar de Wobblers (wagelaars) omdat ze al kunnen lopen. Of er van de Wobblers ook zijn die moeten doorstromen naar de Toddlers (praters) weet ik niet. Maar doordat er voorlopig geen nieuwe baby’s zijn blijven ze in de huidige groepen. Anders heb je bij de jongste een hele kleine groep en bij de oudere hele grote. Nu is het 6-6-6-7, dus mooi verdeeld.

Bij het buitenspelen hebben we in de zandbak gespeeld. Het resultaat was dat niet alleen de kinderen onder zat. Maar bij mij ook in mijn ondergoed, mijn haren en zelfs mijn mond. Maar het was leuk, en daar gaat het om.

Ook nog even wat foto’s gemaakt van de franjeapen die gedag kwamen zeggen en toen was mijn camara het intressantste speelgoed natuurlijk. Ik heb uiteindelijk zeer veel foto’s kunnen wissen omdat er alleen grond of vingers op stonden.

Savonds nog Harry Potter 4 gekeken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood