antjevanostaden.reismee.nl

Ze zijn blij met me.

Weer gestart bij de kruipers. Eten geven, spelen en dan naar bed. Daarna met de oudere kinderen naar de speeltuin. Het is best lastig om met 4 kinderen tegelijk te glijden. Zeker als ze allenmaal, het liefst alleen, op jouw schoot willen. Dus het eindigde in alle kinderen lachend en heel huids beneden. Maar ik met een geschaafde eleboog. Dus ik doe er niet meer zoveel tegelijk. Het moet ook voor mij leuk zijn. En daarna terug naar de kruipers. Eten geven, spelen en weer naar bed bregen.

Toen ik afscheid nam omdat ik vanmiddag naar de stad ga, werd ik spontaan omhelsd en zij een van die nany’s dat ze van me hield en ze bedankte me voor al de hulp die ik bood. Dat was zo heerlijk. Het was zo warm en gemeend. Terwijl ik eerst ze zo afstandelijk voelen. Dat was echt een moment dat ik het jammer vind dat ik er nog maar net iets meer dan een week ben, nu ze me beginnen te accepteren.

Ik heb de dala dala naar de stad gepakt en de man naast me heeft me gewezen waar ik er uit moets. Het is de eerste keer alleen naar de stad. Daar bij de bushalte op Marleen ons nieuwste lid van de club en Annemieke. We zijn even naar de bank geweest, want het geld gaat er hier echt snel uit, en wat gaan drinken. Daarna is Marleen naar de suppermarkt gegaan en wij zijn opzoek gegaan naar de dala die ons naar mama Suzi bracht. Waar ik de bestelde jurk heb opgehaald.

Reacties

Reacties

Siem

Hey Antje,
Goed om te horen!
Heel veel plezier nog daar!
Stuur maar wat warmte en zon deze kant op.

tante Wilma

En???? is de jurk mooi geworden??? Moet wel een kleurrijke jurk zijn!
Ik ben wel benieuwd hoor.

Ome Peter

We zien de foto in jurk graag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood