antjevanostaden.reismee.nl

Blog bijvullen

Er begint een patroon te ontstaan in mijn dagen op het project. Wel fijn want de eerste dagen deed ik maar wat. Nu ga ik eerst naar de kruipers geweest. Eten geven, spelen en dan naar bed. Daarna of met de oudere kinderen naar de tuin of de speeltuin of naar de baby’s. En daar met ze knuffelen.

En daarna terug naar de kruipers. Eten geven, spelen en weer naar bed bregen. Dan uit lunchen met andere vrijwilligers. We waren wat vroeg terug van lunch dus toen we vroegen of we nog ergens konden helpen stuurden ze ons meteen naar de keuken.

Dus de rest van de middag heb ik groente en kruiden aan het wassen geweest. Want ze hadden zeer veel groente, fruit en kruiden binnen gekregen. Ik weet niet voor hoelang het is. Maar we waren om 17.00 eigenlijk nog niet klaar. Ik ben alleen even bij de kruipers geweest toen ze de fles met fruitsap kregen. Want toen moesten de rode bieten worden gesneden en ik had de vorige keer dat ik geholpen had in de keuken al in mijn vinger gesneden dus. Leek het me geen goed idee om ongekookte rode bieten te gaan snijden. Ze zijn te hard en kan ze rechts niet goed genoeg vast houden. De manager merkte mijn aarzeling dus heeft gezegd dat zij ze zou snijden en dat ik ze daarna verder kon verwerken. Dat verder verwerken was pureren. Verder heb ik ook al een hoop gepureede groente en kruiden gezeefd. Van de vloeistof worden medicinale drankjes gemaakt. Of dat heb ik tenminste begrepen. Wat ze met de vezeld doen weet ik niet. Want ik vond het om 17.00uur genoeg en ben naar huis gegaan. En toen waren ze nog bezig. En vanmorgen hebben ze er ook nog aan gewerkt.

In de lodge eerst gegeten en toen ben ik in de eetkamer aan mijn blog gaan werken. Terwijl de rest Harry Potter deel 3 keek. En ik heb tussendoor als de computer aan het laden was ook mee gekeken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood