antjevanostaden.reismee.nl

Speeltuin en speeltoestel

Afgelopen nacht de eerste slechte nacht gehad. Ik heb al van meer huisgenoten gehoord dat je van de malariatabletten die ik slik behoorlijk van kunt dromen. Deze nacht was het dan dus voor het eerst zover. Hopelijk komende nacht een betere want vrijdag komt de taxi me om 5.40 ophalen voor de safari. Dat is heel vroeg maar ik heb er heel veel zin in.

Vanmorgen door het slechte slapen al vroeg wakker. Maar het was toch de bedoeling om een kwartier eerder op te staan om de was die ik gisteren avond in de week heb gezet uit te spoelen en op te hangen.

Vandaag op het project s’ochtends eerst bij de kruipers gestaan. Dan weer de afwas gedaan van alle kinderen. Weer even gespeeld met de kruipers tot ze naar bed moesten en toen de andere vrijwilligers gaan helpen om al het speelgoed eens een flinke schrob beurt te geven. Waarna ik weer met de TOBLERS en de WOBLERS (de twee oudste groepen) ben meeggegaan naar de speeltuin. Vandaag was de schommel in trek. Ik heb bijna heel de tijd staan duwen. Daarna terug in het weeshuis heb ik geprobeerd de kinderen eten te geven, maar dit lukte niet goed. Ik heb het bij 3 van de 6 kinderen geprobeerd en bij 1 lukte het maar. De ander spugde het uit elke keer dat ik haar een hap gaf. Ik denk dat ze het niet lekker vond. En de kleinste was ziek. Dus deze had een halve hap op en spugde toen ontbijt en lunch uit. Om 14.00 lag uiteindelijk alles in bed. En ik was toen blij dat ik zelf kon gaan eten. Want ik was een beetje onpasselijk geworden van de lucht die binnen hing van 3 hele grote poepbroeken, zo erg dat zelf de nanny’s er niet echt lekker van werden, en de geur van braaksel.

Na de lunch even bij de baby’s gaan kijken. Ik heb een kleintje op schoot gepakt wat wat onrustig werd en heb vervolgens terwijl ze op mijn schoot lag te slapen zelf ook zitten knikkenbollen. Daarna naar buiten met de 3 andere groepen gespeeld. Eerst alleen met de kruipers tot 1 kind me flink beet. Dat de tanden in mijn arm stonden. Daarop ben ik met de iets oudere groepen gaan spelen waar ik een half klimrek voor was. En mijn haren zijn ook zeer intressant want dat zijn ze niet gewend.

Thuis gouw gegeten en mijn tas ingepakt en nu nog even mijn blog schrijven en dan snel naar bed.

Reacties

Reacties

Astrid

Nou das het dagje wel geweest...????

Maar ja je gaat nu een geweldige ervaring op doen denk ik mrt de safari. Leuk om te lezenwat je meemaakt.

Hopelijk is het effect van die pillen snel voorbij

Ome Peter

Je maakt nogal wat mee. Leuke lodge. Veel plezier op safari

tante Jo

Leuk dat je ons zo goed op de hoogte houdt. Je dagen zijn behoorlijk gevuld. Ben benieuwd hoe je safari is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood