antjevanostaden.reismee.nl

Er is een tijd van komen en van gaan.

Hoi iederren,

Vandaag eerst bij de kruipers gestaan. Ze om 9 uur wat pap gegeven en omdat ik de schaaltjes van de kruipers naar de keuken bracht maar meteen alles afgewassen. Ik kreeg voor dat kleine klusje dat ik z’n harde werker ben. Dat is voor mij een raar idee. Het stelt toch immers helenmaal niets voor. Daarna met de kleintjes gespeelt tot ze naar bed moesten en toen ben ik naar de babys gegaan. Er is een jongen die door nederlanders geadopteerd gaat worden. Het is mij nog niet precies duidelijk hoe, wat en wanneer. Maar Tina een andere vrijwilliger die eigenlijk altijd op de baby groep staat vertelde me het en dat het misschien leuk was om hem alvast wat aan het Nederlands te laten wennen. Dus ben heel lang tegen hem in het Nederlands aan het lullen geweest. Na de lunch nog even naar de baby’s terug tot dat ze naar bed moesten toen zijn we naar huis gegaan. Rond half 4 waren we weer thuis. Dit was voor mij handig want ik heb jullie beloofd wat foto’s te maken en ik moest nog wassen en het wordt hier al vroeg donker. Maar de belangrijkste reden dat we optijd thuis wilde zijn was omdat 1 van de Nederlandse vrijwilligers om half 5 naar huis ging. Dus we hebben nog wat knuffels en goede wensen uitgewisseld voor ze vertrok.

Ik heb nog wel de foto’s op de blog gezet. Maar de stroom heeft er 2 uur uit gelegen dus toen was mijn laptop leeg. En had ik geen zin na de stroomstoring er nog aan te beginnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood