antjevanostaden.reismee.nl

siku babysitter (dag babysitter)

Hoi allenmaal,

Vanmorgen wakker geworden van de regen. Het spetterde door het open raam in mijn gezicht.

Vandaag op het project eerst naar de kruipers ze hedden net gegeten dus een tijd met ze gespeeld tot ze naar bed moesten. Toen ben ik naar de baby’s gegaan waar de kleine meid, met wie het eerst flink moet aansterken voor de operatie, niet wilde slapen. Dus ik heb haar opschoot gepakt en ik denk wel anderhalf uur met haar gezeten. Zij sliep niet maar ik zat te knikkenbollen.

Toen Hannah en Eva (2 meiden die in de zelfde lodge verblijven dan ik) kwamen ben ik gaan lunchen. Toen ik weer terug kwam hadden de baby’s net de fles gehad. Jammer dat heb ik gemist. We hebben nog een tijd met ze gespeeld. Tot ze weer in bed moesten. Ik ben toen terug gegaan naar de kruipers die aan het buitenspelen waren. Waar zij zaten grensd aan het stuk van de wobbelers en de tobbelers. Dit zijn de twee oudste groepen. Dus op een geven moment kroop en liep alles door elkaar. Dus met allenmaal gespeelt tot het 5 uur was en de kruipers naar binnen moesten voor het avondeten. Ik heb ze nog in de kinderstoel gezet en ben toen naar huis gegaan. Weer een dag van 8 uur vrijwilligerswerk er op. Toen ik samen met de vrouw van de administratie en de managare naar de dala dala liep, waren ze me aan het uithoren. Of ik een priester ben in Nederland. Toen ik zij dat ik in het ziekenhuis werk of ik dan een dokter ben. Dus uitgelegd wat ik in Nederland doe. Maar vraag me af of ze het helenmaal snappen. En toen kwam de vraag waar mijn huisgenoten me al voor gewaarschuwd hadden. "Ben je getrouwd?" ik antwoorden met NEE en de managare probeerde me meteen te koppelen aan haar broer. Gelukkig kwam toen de dala dala en kon ze er niet verder op door gaan.

Ik zal kijken of ik morgen wat eerder van mijn project weg kan om wat foto's van de lodge te maken. Want op dagen als vandaag is het nog 45 minuten met de dala terug naar huis en om 18.00 uur wordt het hier best wel heel snel donker. en dan lukken de foto's niet meer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood