antjevanostaden.reismee.nl

voorbereiding en bijwerking

Hoi allenmaal,

Vandaag de was in de week gezet zodat ik hem morgen kan uitspoelen en de stad in voor de boodschappen voor de kookworkshop afrikaans koken. Verder nog mijn blog bijgewerkt. En savonds in een westers restaurant gaan eten met bijna heel de groep. Dit restaurant is in verhouding duurder dan de lokale restaurants. Gevolg is dat er bijna alleen blanke zaten. Maar het eten was lekker. Ik ben samen met Annemiek naar huis gegaan terwijl de rest nog uit is geweest. Die kwamen pas rond half 5 terug thuis. Dat is veel te laat voor mij. IK heb mijn slaap nodig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood