antjevanostaden.reismee.nl

Niet alles is rozengeur en manenschijn.

Eerst aan mijn blog gewerkt en daarna met Donald en al de nieuwe (we zijn met 6 nieuwe) naar de stad voor een rondleiding. Eerst naar de telefoonzaak voor Annemieke en dan naar de Masai Market. Heel veel kleine echt op souveniers gerichte winkeltjes. Soms zo klein dat als je er in liep en de verkoper achter je aan kwam je er niet meer uit kon. Hier hield ik niet zo van. Maar ga er nog wel een keer naar toe om souveniers te kopen. Zodat ik ook wat tastbare herinneringen heb voor thuis. Ik moet alleen nog bedenken wat. Daarna in een lokaal restarantje gegeten. Ik heb het deze keer simpel gehouden. Alleen friet met groente, maar toch weer een ervaring want je moest alles met de hand eten ook de fijn gesneden groenten. Na de lunch zijn we naar de Food-Market en de 2de Hand-Market geweest. Bijde wil ik nog een keer naar toe om rustig te kijken. Misschien morgen weer.

Nog even boodschappen gedaan in de grote suppermarkt waar ze zelfs bedden, matrassen, klamboes, tenten enz.

Frown
ONtdekt dat ik op de heenweg in de Dalha dalha ben gerold van mijn OV kaart die ik perongelijk nog in mijn zak had zitten. Waarschijnlijk dachten ze dat het een bankpas is en ze er wat aan hadden. Dat hebben ze niet dus balen voor ons alle twee.

Plus een meisje van de groep heeft zich afgezegd voor de safarie dus krijg net bericht dat die waarschijnlijk niet door gaat. Maar Emma van de organisatie gaat proberen iets voor me te regelen.

Cry
Cry

Nu nog even mijn mails doorwerken en maar genieten van de filmvanavond in de lodge.

zoals de tietel al zegt "Niet alles is rozengeur en manenschijn". maar je moet niet te lang stil staan bij wat niet lukt. Dat verpest de vakentie.

Reacties

Reacties

Jessica

Hoi Antje,

Wat een verhalen allemaal. Welkom in de niet westerse wereld :)

Zeker je verhaal over de busjes en dat het eeuwig duurt voor je een werkende telefoon en internet hebt, klinkt mij bekend in de oren van mijn eigen reis naar Peru.

Klinkt alsof je al vrienden gemaakt heb je mede vrijwilligers. Wel fijn dat jullie allemaal ongeveer tegelijk zijn aangekomen. Dan kan je samen op verkenning uit.
Ik kan niet wachten om dingen te gaan lezen over je vrijwilligersproject.

Geniet van al het moois om je heen en de geweldige ervaringen die je nu opdoet :) En vooral veel foto's maken zodat wij bij je thuiskomst kunnen meegenieten.

Groetjes, Jessica

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood