antjevanostaden.reismee.nl

Dalha Dalha

Vandaag met Hannah naar de stad geweest en dus voor het eerst kennis gemaakt met de dalha dalha. Dit is een taxi busje wat een beetje lijkt op de busjes waar hier kinderen mee naar school worden gebracht alleen minder luxe. Op de heen weg heb ik zitten tellen en zaten er 25 volwassenen in de bus en de chaufeur. En de conducteur gooide zo wild de deur dicht dat ik af en toe bang was dat hij zichzelf zou onthoofden.

Vervolgens door de stad aan het wandelen geweest op zoek naar een bepaald restaurant. Waar we heerlijk hebben gegeten en dan ook nog naar de picktere market. Dit was een marktje waar ze allenmaal schilderijen verkochten. Best wel mooie ook. Daarna naar de suppermarkt en met de dalha dalha terug naar huis. Op de trugweg zaten er op een gegeven moment 26 mensen in de dalha dalha + de chaufeur en stond o.a. de conducteur op de zij balken. Terwijl de chaufeur al bellend met een snelheid van tegen de 30 km per uur over een zeer hobbelige weg reed. Een wonder dat er geen ongeluken gebeuren.

Savonds hebben we met z’n alle spagettie met sause gemaakt en later de film the Hangover gekeken.

Doingoood