antjevanostaden.reismee.nl

pole pole (echt Afrika)

Met doingoood had ik gevraagd wanneer kan ik het beste komen en zij hadden gezegt vrijdag dan kun je zaterdag een rondleiding krijgen en maandag op je project beginnen. Maar dat loopt allenmaal even anders. In het weekend moeten we zelf voor ons eten zorgen maar omdat ik nog niets heb zou Donald (mijn contact persoon) voor eten zorgen maar om 10 uur heb ik al redelijk wat trek en vooral dorst gezien ik sinds het vliegtuig de vorrige dag niets meer had gedronken. Vandaag sliep de rest uit maar was ik al op tijd wakker dus heb ik de afwas alvast opgeruimd en van de tuin genoten. Wanner de rest wakker wedr heb ik wat eten gekregen van Hannah. Om 10.30 bracht de bewaker van het terein brood, drinken en eieren om te ontbijten.

Die nacht was ook Fien uit Nederland aangekomen en overdag Eva uit Oostenrijk. Fien heeft Donald overgehaald om toch vondaag al naar de stad te gaan i.p.v. woensdag pas. Dus hebben we geld getrokken en boodschappen gedaan in Arhusa. Savonds met zijn alle pizza besteld en daarna ben ik redelijk vroeg naar bed gegaan omdat ik tochwel heel moe was.

groetjes, Antje.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood