antjevanostaden.reismee.nl

Het is zover!!!

Hoi allenmaal,

Nu het is zover. Terwijl het weerhier langzaam richting de herfst kruipt ga ik de zon op zoeken.

Dus op naar Ahrusa Tanzania. Om me daar 4 weken nuttig te maken in een weeshuis. Ik zal proberen om op deze blog mijn verhalen een beetje te spuien. Maar weet nog niet hoe daar het internet is, dus ook niet hoe makkelijk ik iets kan schrijven. Maar we zien wel.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes, Antje.

Peter

ontzettend mooi werk,en ook niet vergeten te genieten :)

Peter

en vergeet ook niet te genieten :)

Dennis

Heel veel succes toegewenst,
Ik hoop dat het een mooie ervaring voor je zal worden die je de rest van je leven bij je zult dragen.

Jo

Goede reis. We wensen je een mooie tijd toe daar.

Ma

Hoe ging het met de overstap tussen de twee vliegvelden in londen

Meike

Maak er een mooie en bijzondere ervaring van! Maar dat zal vast en zeker helemaal goedkomen! Geniet ervan!

Angeline&Peter

Hoi Antje.
4 weken lekker de zon opzoeken, heerlijk toch. wat zal je het koud brrrrrr krijgen als je weer terug in Nederland komt ;-) hopelijk is het niet alleen werk dat je wachten staat en mag je ook een beetje genieten van die heel andere wereld. Een wereld die de meesten van ons alleen kennen van TV en van films.
Het zal je onvergetelijke indrukken geven, geniet ervan. wij wensen je heel hartelijke groeten en veel plezier.
Natuurlijk zien we verdere verslagen en foto's graag tegemoet.

wilma

Hoi Antje,

nog bedankt voor je felicitaties!! Leuk dat je er aan gedacht hebt! Je komt zodra je weer terug bent nog maar eens gezellig langs. Veel plezier en genieten van al hetgeen om je heen.

Miranda

Hoi Antje
Wat leuk dat je dit doet, erg spannend en dapper! Je zult er heel veel nieuwe ervaringen mee op doen, een hele andere wereld zien. Ben erg benieuwd hier over te lezen!
Veel succes en groetjes van Miranda

Sandra

Hoi antje,
Wat spannend allemaal, maar ook super gaaf!
Je hebt nu al zoveel mee gemaakt, geniet ervan en nog veel plezier, ik blijf je verhalen lezen!

Doingoood