antjevanostaden.reismee.nl

Even de aarde wassen

Ma. 18-11 Vandaag een gewone maandag morgen dienst gehad. Met het 2de geval van malaria ovale. Yollam werkt hier nu 9 jaar en heeft in totaal nu 3x een malaria ovale gezien. Waarvan 2x nu ik er ben.

Tussen de middag ben ik bezig geweest met foto’s voor Geoffrey op een USB stick te plaatsen. Maar omdat de stick eigen te weinig geheugen heeft werd het een moeilijk zoek plaatje wat wel en wat niet. Om 13.40 bij het begin van een bui ben ik ondanks dat ze thuis met 3 vrouw stek zeiden dat moet je niet doen. Ben ik toch door de bui naar het lab gegaan. En zeiknat aangekomen. Dus met een pluk watten het ergste afgedroogd. Mijn sokken en schoenen te drogen gelegd en op blote voeten en met een labjas aan voor de warmte heb ik op het lab zitten wachten op mijn collega’s en de patiënten. Die blijkbaar niet door de regen durfde. Maar uiteindelijk nog best wel wat patiënten gehad. Toen de airco weer aanging, heb ik ook mijn kousen en schoenen maat weer aan gedaan. Ze zijn nog wel nat maar het is warmer dan op blote voeten rond te lopen. Zeker op het lab is dat niet zo hygiënisch.

Na het werk ben ik thuis tot het naar bed gaan bezig geweest met foto’snaar verschillende sticks schrijven. Prisca gaf namelijk aan dat ze alle foto’swilden. En dat zijn er meer dan duizend. En met z’n oude laptop als die van mij kost dat veel tijd.

Reacties

Reacties

Gaston Stabel en Corry van Gool.

Ik heb gehoord van je vader die bij ons was dat je onderweg was naar huis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood