antjevanostaden.reismee.nl

Je bent nooit te oud om wat te leren ?

Ma. 4-11 De dag begon niet bepaald goed. Tijdens de staf bijeenkomst kreeg ik spontaan een bloedneus. Iets waar ik vaker last van heb. En het waren maar een paar druppels dus het stelde niets voor. Maar in eerste instantie merkte ze het niet. Maar toen ze het op een gegeven moment door kregen was iedereen bezorgd. Vooral Yollam, mijn lab collega. En kon niet goed duidelijk maken dat het niets voorstelde.

Wat het werk op het lab betrof was het weer een echte maandag. We hebben i.v.m. de drukte al voor 9.00 het lab geopend en zijn tot na 12.00 uur door gegaan zonder pauze.

Onderweg teug naar het werk werd ik aangesproken door een man. Die me van alles over Holland vertelde. Ik probeerde hem een paar keer te corrigeren. Maar hij luisterde niet. Dus nu ligt er een kanaal tussen Amsterdam en Canada met sluizen erin.

De middag dienst was voor een middag redelijk druk. Eigenlijk continu patiënten gehad. Maar dat is wel lekker. Verder niets bijzonders gedaan.

Reacties

Reacties

Jeroen de Bruijn

Hi Antje ik lees je blog met veel plezier.

De beste man heeft helemaal gelijk, wat betreft de sluizen.
Dat komt omdat Holland ook ene plaats is in Amerika, in de staat Michigan.
Dat grenst aan Canada.
Holland ligt aan e1 van de grote meren daar en heeft daarom ook sluizen. ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood