antjevanostaden.reismee.nl

Een kerkdienst met verrassingen

Zo. 3-11 Vandaag weer tot 6.00 uitgeslapen. De familie had een grote zak met macaroni en bonen gehad. Maar dat zat allemaal door elkaar. Dus helpen scheiden. Daarna maar naar de kerk gegaan. Omdat ik geen zin had om me nog een dag te vervelen. Al versta ik niet wat er wordt gezegd. Ik geniet wel van het zingen en dansen. Bij het begin van de mis was de kerk nog behoorlijk leeg. Maar gaandeweg de mis liep die vol. Tijdens de collecte wordt er altijd ook eten en drinken gegeven. Maar deze keer ook een levende geit en een matras. In eerste instantie zat ik rond te kijken wat voor raar geluid ik toch hoorde. Tot ik zag dat 2 vrouwen een geit aan zijn poten naar binnen droegen. Ik was te verbaasd om er een foto van te maken.

Na de mis de tijd gevuld met rusten, mijn haren wassen en wat zitten kletsen. Maar op die manier gaat de tijd wel langzaam. Het is me al vaker opgevallen dat mensen op vreemde tijden sorry zeggen. Als ze per ongelijk op mijn tenen gaan staan zeggen ze niets maar als ik de geschiedenis van mijn arm vertel zeggen ze sorry. Terwijl ze daar helemaal niets aan kunnen doen. Dat blijft voor mij heel raar.

Op het moment dat ik naar bed wilde gaan was Maria nog met haar wiskunde bezig. En ze kwam er niet helemaal uit. Nu moet ik zeggen dat ik het ook best lastig vond. Een kwestie van technische lezen en rekenen met komma getallen en dat dan in het Engels. Maar denk dat ik haar wel naar de juiste antwoorden heb geholpen. Dat hoop ik tenminste.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood