antjevanostaden.reismee.nl

Moederdag

Di. 15-10 mothersday Vandaag is een nationale feestdag. Omdat er gister op het werk tegen me werd gezegd “tot morgen”. Wist ik niet of ik nu wel of niet op het werk werd verwacht. Dus toch maar wel gegaan. Maar toen ik om 7.30 aankwam bij de ruimte waar de dag opstart plaats vindt. Was er niemand, ook niet bij het lab. Dus maar even langs de zusters, met de zuster Jeniarisi zitten kletsen. Over Nederland en hoe het onderwijs hier in elkaar zit, ze was voor ze met pensioen ging een docent basisschool. Om 8.20 nogmaals gaan kijken en toen waren er 2 collega’s. Dus tot 12 uur gewerkt i.v.m. de feestdag was het lab alleen in de ochtend open. Dus na een uurtje slapen het was een zeer warme dag. Na het dorpje iets verder op gelopen en daar tandpasta en zeep gekocht. En ook geprobeerd om 4G te krijgen en mijn telefoon naar online om te zetten. Maar zonder succes. Dus Prisca te hulp gevraagd, en zelfs via haar telefoon onze Brandon te hulp gevraagd. Maar kwamen er nog niet uit. Dus morgen maar nieuw internet kopen misschien lukt het dan wel. Het gaat dan wel hard in 6 dagen heel mijn internet erdoor. Dat wordt iets om mee op te letten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood