antjevanostaden.reismee.nl

terug reis

Om 7.00 uur kon ik niet meer slapen. Dus maar op gestaan en zachtjes eerst gaan eten en toen mijn spullen uitzoeken om mijn kamergenoot niet te storen. Even heb ik nog staan twijfelen of ik met een groepje mee zou gaan naar de kerk maar toch maar gebleven om mijn tas in te pakken. Wat ingewikkeld is als je grote manden koopt en alleen een paar backpacks hebt om je spullen in mee te nemen. Maar het is gelukt. Het resultaat was 2 backpacks voor in het ruim van totaal 22 kg en 2 stuks hand babage. Gelukkig niet geworden, want ik vrees dat ze te zwaar waren.

Gilbert (de taxi chaufeur) kwam me om 13.30 uur ophalen en na afscheid te hebben genomen van de huisgenoten waren we al snel op het vliegtuig. De vlucht naar Doha ging goed en om 23.30 lokale tijd landen we op Qatar. Daar moest ik me om 0.40 uur weer voor de volgende vlucht aan de gate melden. Maar bij de gate vroegen ze me of ik niet liever een directe vlucht naar Schiphol wilde waarbij ik er ook eerder zou zijn. Ik was al te moe want ik zij ja. Het duurde een tijdje voor ze de vlucht hadden omgezet en toen ik mijn ticket kreeg bleek dat ik pas om 7.10 vanaf Doha zou vliegen. Dat was de vlucht die ik in Nederland tijdens het boeken expres niet had genomen. Omdat ik dan een nacht op het vliegveld moet slapen. En ik van vorrige vluchten weet dat de stoelen op een vliegveld zeer lastig slapen. Gevolg is dan ook dat ik misschien alles bij elkaar een uurtje heb zitten knikkenbollen. En het door de slaap zo koud had dat ik me maar vol ben gaan gooien met thee om de tijd door te brengen. Het was wel netjes van de airline dat ze me een graatjes dinner en ontbijt aanboden omdat ik die nu niet in het vliegtuig kreeg.

Na een vertrging van een 40 minuten vertrok uiteindelijk het toestel. Ik weet alleen dat we een vertraging hadden van de Nederlandse mesjes die achter me zaten. Want zo gouw ik in mijn stoel at was ik vertrokken en na 2 uur werdt ik pas weer wakker. Mooi optijd voor het eten. De rest van de vlucht ging prima. Op schiphol was het nog een tijdje wachten en toen kon ik mama weer in de arme sluiten. Ik ben blij weer terug te zijn maar het is nog wel een raar idee.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood