antjevanostaden.reismee.nl

Hunting time

Na het gesprek met Annemiek gisteren avond ben ik vanmorgen het gesprek proberen aantegaan met Hannah. Omdat ik het gevoel heb dat ze alleen maar het hoogst nodige tegen me zegt. Maar omdat ze niet zo van het vroeg opmensstaan is kwam het gesprek niet echt op gang. Maar ik heb het na veel moed verzamelen wel gedaan. Dus ben trots op mezelf.

Op het project ging het vandaag goed. Ik heb wat tijd doorgebracht met zowel de kruipers als de baby’s en geholpen met de was. En nadat de kruipers na de lunch naar bed had gebracht zijn Tina een duitse vrijwilliger en ik met de dala dala naar de stad vertrokken. Hier heb ik haar de weg naar de masai marked gewezen. Waarna we op souvenier jacht zijn geweest. Ik heb weer veel uitgegeven. Maar het zijn wel echt de Mezunko (wit persoon) prijzen. Want ik heb bv. 2 sleutelhangers gekocht voor 5.000 TSH terwijl ze eerst dat voor beide vroeg. Maar hoorde dat Tina haar gast ouder er 1 voor 500 TSH had gekocht. Toch heb ik er een goed gevoel bij want onderhandelen over prijzen is nooit mijn sterkste kant geweest. En ik heb bij alles toch voor mijn gevoel redelijk afgeprijsd.

Dus het was een hunting voor leuke souveniers en een paar van mijn huisgenoten zijn nu bezig om zich klaar te maken. Want die gaan vannavond "hunting" voor gratis drank. Want degene die het engst verkleed komt naar de haloween avond krijgt een gratis drankje. Maar denk dat ze ook op mannen jacht gaan. Ik hoor morgen de verhalen wel. Want wil morgen fit zijn voor mijn laatste dag op mijn project. Wat vliegt de tijd.

Mijn engels is nog steeds zoeken maar het gaat steeds vlotter.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood